Klappar mig själv på axeln

Jag kanske är lite tjatig och ni kanske tycker att det är skittråkigt att läsa om min träning. Men jag känner mig så duktig och måste få skryta lite. Nu struntar jag i den svenka mentaliteten om att inte skryta om sig själv eller berömma sig själv. Whats that about liksom. Jaja...
Jag känner mig grymt duktig idag iaf. Upp i morse, lite tidigare än vanligt, eftersom vår kära son tyckte det var dags att stiga upp. Det visade han tydligt genom att sitta i sängen och skrika, inte ledset, och sen garva lite åt sig själv. Haha, sötnosen.

Så på med träningskläderna och cykla ner till grimsta. Efter att ha sprungit halvägs i min vanliga runda kände jag att jag nog orkade lite mer idag. Det var skönt i luften och benen verkade vara med på noterna. Så när jag kommit runt den vanliga rundan så plockade jag bara upp vattenflaskan ur cykelkorgen och fortsatte, dock i ett snabbt powerwalk tempo en halv runda till. Det kändes så bra när jag var klar, det blev tillslut en timmes träning totalt om man räknar med cykelturerna fram och tillbaka också. Det känndes bra att typ varva ner lite efter springrundan med en poerwalk, man höll fortfarande flåset uppe men i en aning lägre tempo. Nice nice, hoppas på samma typ av väder på söndag så jag orkar göra om det.

När jag kom hem från träningen läste jag på aftonbladet att två kvinnor blev nerstuckna av en man igårkväll i hässelby. VARFÖR! Jag blir så trött och ledsen när jag läser sånthär. Tydligen så var detta också helt oprovcerat. Vad är det för fel på folk egentligen. Nu vågar man sig snart inte ut utanför dörren. Hoppas att de båda kvinnorna klarar sig, enligt aftonbladet är den ena kvinnan i stabilt tillstånd och den andra hålls nedsövd efter operationen.

Nä nu blir det fredagsmys och en film, det blev ju ingen igår. Satt som en datanörd istället och försökte förstå mig på hur man designade bloggen. Men det gick tillslut, men lite hjälp från en sajt med förslag och vägledning i bloggdesign. Läskigt hur fort man glömmer saker. I gymnasiet så höll man ju faktsikt på med html-kod en del. Både i kurser i skolan och på lunarstorm, eller var det skunk kanske. Ja skunk var det nog. Då var man ju riktigt duktig och kunde göra en massa olika saker. Kanske inte så fint om man skulle se det nu eftersom det var lite fjortisvarning på det mesta, men men...jag kunde i alla fall.

Carro

Kommentera här: