Grattis Linnea

Igår mådde jag bra hela dagen, skumt det där med febern igår natt. Men det va väl nåt som kroppen skulle bli av med. Inte vet jag. Jaja.

På förmiddagen igår tog vi bara igen oss efter natten och vilade ganska mycket. Vid lunch bar det av till Vällingby och möta upp lillebror. Vi skulle fixa presenter till Linnea som fylllde år igår. Hipp hipp hurra för henne. Men först bjöd Anders på sushi lunch. Mmmm gott. Efter det fixade anders en present i Vällingby sen åkte vi vidare till Barkarby för att köpa presenten från Mange och mig. lämnade av Anders i Åkermyntan så han kunde handla lite inför kvällen. Casper och jag åkte hem och åt mellis oc lekte lite.

Sen var det på med ytterkläderna och ut med vagnen igen. Mot Anders och Linnea för födelsedags middag. Mange jobbade sent så han kom efter. Det bjöds på god ungsbakad lax fylld med getost, till det serverades rotfrukter som var gjorda i ugnen, en sallad och en creamfraich sås. Supergott. Vi sparade lite till Mange som han fick när han kom. Sen kaffe och tårta, smarrigt men lite illamående och proppmätta gick vi där ifrån :)

Idag verkar det inte hända så mycket, casper vilar just u och jag tar igen bloggandet. vet inte vad vi ska hitta på idag. Kanske går vi ner till parken en sväng efter luch, nåt måste hända iaf.

Carro

Kommentera här: