Söndagsslö

Idag har vi inte gjort mycket. Mange fick en frukost på sängen, men det ca knappt. När jag precis var klar med att göra frukosten och skulle ställa allt på en bricka så kommer han upp. Suck.
Mange fick gå och lägga sig igen så vi kunde ha en mysig familjefrukost i sängen. Haha, tanken var ju god och det blev mysigt ändå.

Slöade en stund framför tv innan vi klädde på oss för en promenad. Syften var att få Casper att somna i vagnen så att vi kunde byta däcken på bilen. Troligt att han ville sova. Annars brukar han slockna på en gång när vi tar en promenad, men inte idag. Konstigt att han inte somnar när man själv vill det. Men tillslut så.

Vi hann ( läs Mange) byta nästan alla däck innan han vaknade igen, och då var vi ( Mange) snabb. Så när det sista däcket var på gick Casper och jag in, Mange åkte till nacken och fixade luften.

Sen dess har vi inte gjort mycket. Vi var och handlade en sväng till alla middagar nästa vecka. Vi funderade på att göra en massa saker men det blev aldrig av, vi var för sega.

Efter middagen skypeade jag med mamma och pappa. Jag provade att göra det genom iphonen, det gick bra men kändes inte så värt. Mycket enklare att göra det via datorn så man slipper hålla i kameran hela tiden, sen drog det ganska mycket batteri också. Jaja nu har jag provat i alla fall.

Nu blir det vem kan slå Filip och Fredrik på kanal 5. Roligt att se vilka knasiga grenar de ska tävla i.

Carro

Kommentera här: