fixelifix

Oj vi hann med mycket idag. Jag hade tänkt att det skulle bli en lugn dag i trädgården. Men det bjöds på mer än så.

Påväg för att hämta upp lille sötnöten hörde Linnea av sig och vi bestämde en fika i Bromma blocks vid lunch.

Så efter att ha fikat och snackat lite med Manges päron, åkte jag å Casper mot Bromma blocks. Mange skulle ta båten hem och vi skulle hämta upp honom senare i båtklubben.

Träffade Linnea, Casper blev bly, har aldrig sett honom så blyg förut. Nu börjar han väl komma ihåg lite ansikten å så. Vad vet jag men jag tror det å det var ju ett tag sen vi såg Linnea sist.

Sen lite shopping, Casper fick nya byxor, ny tröja och en keps av Linnea. Han tackar och bockar :)

Iväg å hämta Mange i båtklubben å sen åkte vi till Plantagen å shoppade loss. Haha. Blev en del blommor och lite jord till trädgården. Väl hemma så började vi fixa, blommmorna räckte inte så långt, det blev en färdig rabbat och tre krukor planterade. Sen hade vi lite blommor över som inte skulle ha räckt till sista rabatten, så vi gjorde en ny rabbat, en liten liten. Blev jättebra. Snyggade till lite på tomten och lekte med Casper. Nu är det grillning på G. Jag är rätt trött, tror vi alla är det.

Ha en trevlig kväll.

Kommentera här: