Släktträff

Ja, så var det dags för släktträff för familjen Lennmor. Ja jag är ju en Lennmor jag med fast att jag inte kallar mig för det. Jag har egentligen två eftersnamn men använder bara ett. Jag heter egentligen Caroline Lennmor Ericsson, å ja just det Anna allra först också. men det är mycket enklare att bara säga Caroline Ericsson.
 
I alla falll så var det släktträff hos min moster Karin, å alla var där, folk som jag aldrig har träffat. Känndes jättekonstigt att träffa släktingar första gången vid 27 års ålder. men men. Tyvärr kunde inte mamma varit med, jag vet att hon verkligen hade velat, men vi försökte göra vårt bästa med att representera hennes sida i Lennmor klanen.
 
Det var mycket trevligt, Casper hade skoj och det var riktigt god mat. Somm alltid när Karin bjuder på mat.
 
Här är vår cooling redo för släktträff.

Kommentera här: