Lika som bär

Igår var vi iväg en sväng till Vällingby för att i första hand köpa ett nytt skal till min mobil, i andra hand köpa esberitox mot min förkylning. Jag mådde förvisso redan lite bättre men vi hade fått tips om att det var jättebra.
Så iväg till Vällingby en snabba efter lunch alltså. Inhandlade skal till mobilen och esberitox mot förkylningen. Hann in på h&m också och köpte ett par nya dojor till Casper, en ny mössa fick han med. Sen iväg på en fika med semla hos lillebror. Mumsigt med årets första semla, men nu blir det bara en till och det blir på fettisdagen.

Idag var jag på jobbet, mådde mycket bättre imorse nr jag gick upp. Skönt. Det måste ha varit de där tabletterna som vi köpte. Jag vill tro det iaf. Nu hoppas jag att jag inte blir mer sjuk på ett tag. Är fortfarande lite snorig men inte alls i samma grad som i helgen.

Jobbade mellan 6.30 och 15.00. Efter jobbet kom Mange och hämtade mig, han och Casper hade varit hos Anders. Mange går ju också till kiropraktorn nu så Casper behöver lite tillsyn då och då, då blir Anders perfekt! Att gå till kiropraktorn nr man är föräldraledig har blivit lite av vår grej. Men tyvärr verkar det inte funka lika bra för Mange som för mig. Mange kommer hem med ännu ondare rygg och en gång som ser ut som att han han bajsat på sig. Hihi. Stackarn. Jaha iaf så hämtade de
Mig från jobbet så jag kunde lämna dem hemma och sen åka vidare till Vällingby för att lämna tillbaka dojorna vi köpte till Casper, de gick typ inte att få på honom. Antingen var det helt fel storlek eller så var skon bara konstig, jag vet inte. Men jag passade på att köpa mig ett par ordentliga vintersport när jag ändå var där alldeles själv och kunde shoppa i lugnan ro. Det blev ett par sorel kängor. Nästan likadana som Mange köpte i USA, så nu är vi lika, hehe. Lika tröjor har vi och lika jeans och nu lika skor. Vart ska detta sluta? Kommer vi om 40 år gå omkring i lika träningsoveraller på vår förmiddagspromenad? Tur är väl att vi inte än har klätt oss lika samtidigt. Kolla in våra snygga skor!

Kommentera här: