Fyndat

Uj vilken natt. Lilleman vaknade varje timme. Febern har legat runt 38,5 - 39 grader. Men lika pigg var han för det imorse. Fick dock lite sovmorgon, vi gick upp halv åtta. Febern har varit lägre nu på förmiddagen och han har varit full av energi.

Jag såg igårkväll att det var klädbytardag på vattmyraskolan i Jakobsberg så vi tog en kort sväng förbi där. med sulkyn med mig så att Casper kunde få sitta eller ligga ner vilket han nu ville. Nu har jag lärt mig att aldrig ta med barnvagn på sånahär grejer. Men det gick ganska bra iaf. 11 par byxor ( både jeans, mjukisar och fodrade tygbyxor) och fyra tröjor för 255 kr. Tycker jag inte var dåligt, jag kallar det ett rejält fynd. Wooohoooo.

När vi var hemma igen var det fullt ös på lilleman, tog tempen ån halvtimme senare och den börjar då stiga. Vid lunch hade han 38 grader igen. Stackarn. Ingen aptit har han heller. Men det är bra att han vill dricka :)

Nu sover han, ingen Alvedon hat han fått än, vilket är bra. Igår var ju febern på 38-39 grader fast att han gick på Alvedon. Hoppas verkligen inte att den stiger mer nu så jag behöver proppa i honom sånt.

Bara att avvakta och se. Men jag tycker inte att helgen vart så illa ändå. 11 byxor och fyra tröjor rikare ju!

Kommentera här: