Aaaatchhooooo

Ja här nyser och snörvlas det om vart annat. Jag och Oscar är väl dem som är sjukast. Ögonen rinner på lillstackarn, nyser och nyser och så slemhosta på det.
Stackarn, redan andra gången han åker på en förkylning och han är bara lite mer än 3 månader. Åå vad jag vill kunna trolla och göra honom frisk.

Jag mår som sagt inte heller någe vidare, huvudvärk, snor, snor och snor, lite halsont och en svag feber på det jippi. Känns ju sådär nu när det fina vädret kommit tillbaka. Suck alltså.

Vi skulle åkt till barnens farmor och farfar igår, men det fick vi ställa in för att vi var så dåliga. Stackars Casper dom är frisk ( peppar peppar) fick stanna hemma med två sjuklingar istället.

Turligt nog har jag två fantastiska svärföräldrar som erbjöd sig att ta Casper idag så jag kunde vila mig ordentligt. Så nu har jag och Oscar sovit i två timmar. Oscar sover fortfarande, men den lilla magen kurrar så han vaknar väl snart kan jag tro.

Vill bli frisk nu, usch vad det är jobbigt att vara förkyld, speciellt i denna värme få man inget annat vill än att vara ute i solen.

1 Ida:

skriven

:( Krya på er!

Kommentera här: