Morsdag

Först, stort grattis fina lilla mamma på mors-dag.
jag saknar dig väldigt mycket, men snart är du hemma igen och hälsar på. Vi längtar efter dig.
 
sen måste jag ju få gratta mig själv lite. Hehe. Mina fina pojkar gav mig ett gäng röda rosor idag. Äskar er!
 
i helgen har vi inte gjort särskillt mycket.
pappa har varit hemma i veckan så igår åt vi middag medhonom här hemma. Mycket trevligt. Jag drack mitt första glas vin på mer än 10 månader. Det var gott.
 
idag var jag på en klädbytardag i veddasta, men den var skitdålig, tyvärr. Jag var ute efter regnkläder till casper men det fanns inget så t. Hittade tre par byxor till honom istället. Men annars var det inget av intresse.
 
sen åkte vi ut till ekerö och firade manges mamma. Vi fick god fika med hemmagjord prinsesstårta. Mmmmmumms!

Kommentera här: