Shop shop til you drop

 
 
Eller nåt Sånt.
 
vi har iaf varit iväg på en seriös shoppingrunda. casper fick hänga med mormor ochgöra lite roligare saker. De gick på zoo. Oscar fick följa med oss och kolla på grejer, men han somnade ganska snabbt.
 
jag har hittat mycket småskaer som jag köpt, en del kläder, mest överdelar då byxor är svårt att fåtag på i rätt stl. Midjan är inte nåt problem, men längden. Jag. Är tydligen ganska lång här, så de flesta byxor är för korta. Såklart finns det long i de fletsa modeller men tyvärr inte i butiken, måste typ beställas Och det orkar jag inte. 
 
Iaf så gick vi på ett stort outlet häromdagen och kolade. Jag hittade lite röjor och leksaker till barnen, så här jag Mnage ropa. Kolla här Carro, kolla. 
gissa om jag blev förvånad när jag lokaliserar hans röst till barnvagnsavdelningen. Han står och pekar på en babyjogger city mini som är på rean.
den kostar bara 75 dollar, vi måste köpa säger MANGE!
Eeehhh what, har du blivit galet undrar jag. men nej då. Han är seriös. 75 dollar är ju trots allt bara 490kr, så jag det är väldigt billigt för en sån vagn.
 
Vi diskuterar det hela fram och tillbaka och går därifrån utan vagn. Väl hemma igen paratr vi om det igen och bestämmer oss faltiskt för att köpa den. Så vi åker tillbaka och hoppas på att den finns kvar. Å det gör det, så här kommer en bild på min nya fina babyjogger mini, ett riktigt fynd.
 
 
 
Fin va!
 
ja vi handlar annat också såklart. Men vi kunde bara inte låta bli, 500kr för denna!
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Härligt att höra att även Mange har hamnat i barnvagns "träsket" hälsa alla så gott. Kram

Kommentera här: