Testpiloten igen.

Japp då var man utvald till testpiloten igen. Denna gång fick jag prova Grandiosa pizza rulle.
Den finns i tre olika smaker. Tråkig som jag är valde jag den klassiska med ost och skinka. 


Finns även smakerna mexicana och pepperoni. 

Måste säga att jag blev glatt överraskad över själva förpackningen. En jättesmart förpackning som inte är sådär 10 gånger större än själva produkten och som hade sina finesser. Bland annat så värmde man puzzarullen i kartongen den kom i, man tryckte in kartongen på två ställen så att luften ska kunna cirkulera. 


Efter 2 minuter är pizzarullen färdig och man delar smidigt kartongen på mitten med hjälp av en remsa man drar i. Huxflux har man nu sin pizzarulle i handen och kan äta direkt. Hur smidigt som helst 


Själva pizzarullen var god men smakade mer som en varm macka med ost och skinka, vilket inte är illa det heller. 
Det var bra med fyllning och fyllningen smakade faktiskt mer än vad jag hade förväntat mig.

Jag gillar det även om det kanske inte är det mest nyttigaste man kan äta. Men att det var så smidigt och gick så fort att värma är ett stort plus för mig då jag offras känner mig lite stressad vid lunchen här hemma. Smidigt också om man ska iväg, bara att värm och ta med ju. 

Allt för denna gång. Å Bill du också bli testpilot klicka dig in på Smartson.se

Kommentera här: