vår egna 3-åring

Här hemma har vi nu en alldeles egen 3 åring och allt vad det innebär.
Förra helgen fyllde vårt underverk hela 3 år. Vart tar tiden vägen??
 
det var kalas och tårta hela helgen. och fina fina presenter såklart.

Jag bakde tårta också. Jag ville prova på att baka en tvåvåningstårta, hade läst mig till att det inte skulle vara så svårt. Frågade Casper vad han ville ha för färg på tårtan, grön svarade han. Happ...kul kul, men har jag frågat så är det väl bara att aceptera svaret. Så på födelsedagen fick han en grön två-vånongstårta med en väg och blixten på. Fyllning i denna var chokladmouse och hallonfluff.
 
 

På lördagen var tanken att några vänner skulle komma över men alla kunde inte så det blev Ida, Björn och Alice och mer tårta till oss. Till det kalaset bakde jag samma tårta som jag gjorde förra året, en biltårta, blixten såklart. Denna gång med fyllning av bananfluff och choklamouse och ett överdrag av chokladkristyr innna locket lades på. Mums måste jag få säga själv.
 
 
här är bilder på allt fint han fick. herregud vad men grejer å stort tack till er alla, Sakerna uppskattas jättemycket!
 
 
 
 
 
 
 
 
Kanske lite tips eller ideer för presenter till en 3-åring pojke.
Här gick allt hem i alla fall.

Kommentera här: