Möhippan

I lördags så smällde det. Det blev möhippa för hela slanten.
Ida, min tärna, kom å kidnappade mig redan på morgonen. Jag fick sätta på mig en fängelsedräckt och fick sen 5 min på mig att samla ihop lite grejer från en lista till dagen och kvällen. Klarade mig faktiskt på enbart 3. Har jag nog Mange att tacka för. Brukar alltid bli lite stressigt när vi ska iväg någonstans, så jag har lärt mig att packa snabbt.
 
En selfie från bilen. Sen använde jag inte mobilen mer förens sent på kvällen.
 
Vi åkte finbil hem till Ida där hon skulle "hämta lite grejer" så vi skulle bara in en sväng. Jag fick fölka med för Alice ville så gärna se mig. Haha jag köpte det helt. 
 
Inne hos Ida fanns resten av alla tjejer. Emelie, Camilla, Cissi och Maria. Patricia kom lite senare, hennes lokalsinne är inte de. Bästa. Haha.
ååå vad glad jag blev och överraskad. Började gråta av lycka och uppskattning. Mina fina fina underbara vänner. 
 
Sen blev det lite fotografering med olika associarer. Jätteroligt. Å såklart skumpa! Hoppas korten blev bra. Jag har dessvärre inte så många kort från hippan men det togs en del av alla andra. 
 
Vi körde lite Singstar medan lunchen ordnades . Två lag. Det var jämt. Sen en god lunch och vidare ut i stan. Jag var lite spänns på vad dagen skulle bjuda på. Lyckligtvis blev jag lite lugnare när en av vännerna första sig. då visste jag iaf en aktivitet, å den var ju inte farlig alls.
På tunnelbanan in till stan fick jag uppdrag att fota känslor och vigselringar. 
 
Vidare till balbreaker där vi sköt lerduvor, lite golf och sen bowling. Jag var inte så duktig men det var kul. Bästa var att få vara med alla vänner. 
 
Efter lite sportiga aktiviteter hoppade vi in i en taxi och åkte till ett spa på Kungsholmen. en hel relaxavdelning var hyrd för oss, ett stort bubbelkar, en bastu, dusch och en soffgrupp. Måste kag skriva att det var helt underbart. Bara få slappna av bubbla, snacka strunt, dricka bubbel och bara umgås. Sååååå jäkla skönt. Mot slutet av tiden fick jag en ansiktsbehandling, superskönt. låg med ansikts mask i rummet inyill relaxavdelningen som var hyrd och hörde mina bästa vänner prata, skratta och göra sig iordning. Den känslan var så underbar. 
 
Efter spat begav vi oss till Stureplan för att äta på EAST. Jag har aldrig varit där men har gått förbi många gånger och tyckt det sett vra och trevligt ut. Jag åt en classic sushi. Supergott!
 
eftermiddagen avvek några men en tapper trio fortsatte.
 
Dock kom vi inte så långt, vi gled in på TGF. Drack frozen margeritha, åt nacho chips och en pink cosmo med cotten candy. Smarr smarr.
 
Stort tack till mina fina underbara vänner för fixet , planerandet och genomförandet av min hippa. Jag är så glad över att just ni är mina vänner 😍
 
1 Ida :

skriven

Bara det bästa till den bästa! Älskar dig vännen! 😘

Kommentera här: