Önskelistan

Ååå vad det är svårt att önska sig saker. Såklart finns det massor jag vill ha när jag går i affärer och kollar men sen när nån frågar vad man önskar sig så vet man inte alls vad man ska säga. 
 
Nu är det många som frågar vad Mange och jag önskar oss i bröllopspresent. Eller ja det är en fråga vi har fått i några månader och vi har faktiskt inte gett något vettigt svar till nån tror jag. Men jag har lovat att komma med en önskelista.
 
Vi har inte gjort någon lista i en speciell butik som man kan göra. Det är ju iof väldigt smidigt så man inte får samma saker av alla. Men varken Mange eller jag vill det. För oss känns det lite konstigt med önskelistor överlag. Vi vill bara att våra nära och kära kommer och förgyller vår dag med sin närvaro. Men det är ju kul med presenter också och jag vet ju själv att jag skulle vilja köpa något till brudparet om jag blev bjuden på bröllop, och då självklart något som jag vet att de vill ha. Det är ju så man gör. 
 
So here we go.
Vi önskar oss saker till hemmet. Såsom husgeråd, textiler, möbler och heminredning. Alltså det mesta som har med vårt hem att göra. Önskelistan är mer en slags vägledning i vad vi skulle vilja ha alltså ingen lista som vi bockar av ifrån
 
Tips och idéer på husgeråd
• knivset
• bestickset
• sallads bestick
• tårtspade
• kakfat i våningar av glas
• tårtfat
• bunkar för bak i porslin
• pannkakslagg
• stavmixer
• digital köksvåg
• vardagsglas
 
Tips och idéer på textiler
• handdukar från Lexington, bad och hand
• påslakanset från lexington eller liknande
• kuddar att ha i soffan från lexington
• saker från Lexington överlag är uppskattat
 
Tips och idéer på möbler
• hemnes byrå
• soffgrupp i konsroting till uteplatsen
• ute möbler
 
Tips och idéer på heminredningssaker
• snygga tavlor
• inredningsdetaljer
• vita ljusstakar
 
 
 
Kolla in
Baldershage för ytterligare inspiration för vad vi skulle vilja ha. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: