Vårruset 2014

Så har jag äntligen sprungit mitt första lopp. Vårruset. Ett 5 km lopp som går genom norra Djurgården. 
 
det var gaaaaalet mycket folk. Jag stod i startbåset och bara häpnade av hur mycket folk som springer lopp. Varför har kag inte gjort detta tidigare? 
 
I startbåset och värmer upp med Friskis och Svettis.
 
jag stod i det första startbåset.dåhär såg det ut i de typ sju andra. 
 
Jag sparng i tidsklassen och då var de två första starterna reserverade för tidspringare. Sen kom klassen fun-run som hade fler starter och man startade utifrån vilken takt man ville springa i. jättesmart.
 
eftetsom jag valde tidtagningsklassen så blev min tid registrerad från det att jag passerade startbågen till det att jag passerad målbågen.
det gick lite trögt i början av loppet när alla skulle iväg. Men tillslut hittade man sin takt. Jag var dock lite missnöjd med min tak. Hade gärna sprungit lite snabbare. Men men. min tid blev iaf 28,45 vilket jag är nöjd med. Har sprungit 5km snabbare här hemma men tycker ändå att det är en hygglig tid för att vara mitt första lopp.
 
 
Fick medalj å allt. 😊
 
 
nästa lopp blir topploppet och sen Hässelby loppet.
 
 
1 Emelie P:

skriven

Du så så fantasisk!!! Hejar på dig i alla lopp! 💕

Svar: Ååååå söta du. Tack. Jag saknade dig. 😘
Carro

2 Malin Ericsson:

skriven

Jätte bra gjort 👏👍😘💐. Är så stolt över dig. Grattis. Kramar i massor

Svar: 💜 tack
Carro

3 Ida:

skriven

Grattis!! Verkligen imponerad. 🌟👏👟

Svar: 💕
Carro

Kommentera här: