2011

Vad har hänt detta år?
mycket mycket mycket har hänt detta år.
Det allra största var ju att Casper tittade ut redan i början av året. Han var beräknad till den 25 januari, på kvällen den 25 januari gick mitt vatten hemma och kl åtta på morgonen den 26 januari kom han äntligen ut.
Våra liv förändrades, vi var nu föräldrar.
Under året har lille Casper skänkt oss mycket lycka men också en del oron. Men det är väl så det ska vara att vara förälder.

Lilla Casper döptes i somras och vi hade ett stort dop hemma i trädgården. All vår släkt och några vänner rymdes faktiskt på vår tomt. Tror vi räknade till ungefär 50 personer. Inte illa pinkat för en liten krabat på 6 månader att ställa till med ett sånt kalas.

Mamma och pappa tog sitt pick och pack några veckor efter dopet och bosatte sig i USA för tre år. I början var det fruktansvärt jobbigt, men nu har man vant sig.

Nu i december är vi och hälsar på här i staterna. Caspers första jul firades utomlands. Snart ska även hans första nyår firas här.

Hela året har varit fantastiskt, jag har fått vara hemma med vår lille prins och jag är tacksam för att den möjligheten finns. Detta år kommer jag länge länge ha som ett av mina bästa.

Nu vill jag önska er alla ett otroligt gott nytt år och jag hoppas verkligen att 2012 kommer vara lika bra som 2011 eller bättre.

Carro

Kommentera här: