Ajaj

Min rygg tar knäcken på mig. Det är inte roligt att vakna ned ryggont. Jag tycker ju att det ska kännas bra i ryggen när man har vilat den, jag skulle ha mer förståelse om det gjorde ont på eftermiddagen och kvällen då man har använt ryggen hela dagen.

Så imorse tog jag tag i saken och ringde till sjukgymnasten som läkaren sa att jag skulle göra om det inte hade blivit bättre efter jag ätit medicinen han skrev ut åt mig. Ringde vid halv tio, tyckte det var en bra tid då jag trodde att de kanske öppnade vid nio. Men nej, telefontiden var mellan 8.00 och 9.15, jaja får väl tinga imorgon istället då.

När jag ändå höll på så ringde jag försäkringskassan också. Fick ju föräldrapenning under semester vilket är fel. Jag hade inte ens anmält att jag skulle ha föräldraledighet den perioden, det var ju Mange dom var pappa ledig. Han har fått sina pengar som det ska.
Så ärlig dom jag är ringer jag dem spritt jag såg vad dom hänt. De skulle rättas till omgående. Detta var den 28 augusti. Har fortfarande inte fått nått invetalningskort eller fått tillbaka dagarna som jag i te tagit ut. Så jag ringde igen. Köplats. 256 eller båt sånt galet fick jag. Men det gick ganska gott ändå, tur att det var på morgonen och att det fanns många handläggare som arbetade. Men tydligen var det inget fel, de håller på att reda ut ärendet och jag får vänta lite till. Inte hela världen men jag tycker det är lite tåligt att det inte går fortare. Jag undrar lite Calvin hänt om jag inte ringt och satt att jag fått pengar som jag inte ska ha. Då hade det nog gått väldigt fort gör dem att kräva tillbaka pengarna. Jag bryr mig inte så mycket så länge jag de inte skyller det på mig eller hävdar att jag försökt fuska eller så.

Nu ska jag träna ryggen lite medan Casper sover, hoppas det blir bättre sen.

Carro

Kommentera här: