Morsdag.

Idag är det som säkert alla vet, Morsdag. Jag har grattat min mamma här på bloggen och vi sms. Hmm aja, får visa min uppskattning mer när hon kommer hem. Snart snart kommer de båda hem för lite mer än en vecka. Bra typ två dagar kvar. Jag längtar så.

Jaja, jag har också blivit lite firad idag. Fick en jättefin blombuckett imorse av min fina lilla son. Tack Casper och tack Mange som var med på ett ganska stort hörn där. :) Kolla vad fin.


Vi åkte ut till Ekerö för at fira Manges mamma också. Där var vi hela dagen, solade och hade det bra. Casper grävde i vattenbrynet och vi lapade sol. Så skönt.



Manges mamma fick två svartvinbärsbuskar av sina barn. Hon ville plantera dem där det stod typ som små tujor. Vet inte vad de heter. I alla fall så skulle hon slänga dem så vi fick dem istället. Skitbra. Jag har ju tjatat om att jag har velat ha nåt planetarat mot vägen på vår framsida. Vi fick fyra ganska stora buskar som vi planterade längst med muren som vi har på framsidan. Kolla inlägget med fönstrena så fattar ni. Ska knäppa kort sen när allt är klart, vi kunde bara planetar tre för sen tog jorden slut, som vi också fick från manges föräldrar. Men det blir så jekla bra! Tack!

Kommentera här: