Presenter

Här är mina fina presenter från mamma, pappa, Anders, Mange och Casper.

Oooo här ska ätas middag för två, med nyslipade fötter som har nya hunter stövlar på sig. Efter det kommer jag hem till ett hem som doftar frech cotton av doftoljan och bakar mig något gott till efterrätt med hjälp av mina nya bunkar. Kan det bli bättre?

1 Ida:

skriven

Åååå nu blir jag jätteavis på dina stövlar. Jag vill också ha sånna fast i rosa. :P

Svar: Hehe. Vet att de finns på xxl för 700kr nu, vet dock inte om de har i rosa. Men kolla nätet.
Carro

2 Ida:

skriven

Jag får köpa sånna i framtiden när stövlarna jag köpte i somras gått sönder. :P De jag hade innan har jag haft sen jag var 11 år så kanske blir det nya när jag fyller 43. :O

3 Ida:

skriven

O andra sidan är ju mina gamla fortfarande inte sönder. Jag blev bara gravid. :P

Svar: Gravid!
Carro

4 Ida:

skriven

Ehm, nu blev det ju fel. :/ Jag har inte kunnat ha mina gamla stövlar sen innan jag var gravid med Alice. Jag är inte gravid nu. :P

Svar: Aha du mena så. Tycker min tolkning va bättre ;)
Carro

Kommentera här: