Slut på usch blä och tvi

Ja nu är det slut på det.
har tänkt att jag söka blogga de senaste tre dagarna men jag har inte haft nåt roligt eller positivt att skriva Om.
Så nu har jag lovat mig själv att sluta skriva om tråkigheter som händer, sluta beklaga mig över det mesta och vara nöjd med det jag har. 
Jag ska från och med nu försöka skriva positiva saker, för hur kul är det att läsa om när jag beklagar mig över vad som egentligen är småsaker. Å jag menar hur svårt kan det vara att skriva om roliga saker som Händer, så tråkigt liv har jag ju inte.
 
Så idag är jag glad över att vi mår bättre, att det förhoppningsvis är både jobb och förskola som gäller imorgon. Jag längtar helt enkelt tillbaka till vardagen hur konstigt det än låter. Men som sagt jag är glad att jag lever, att jag har världens finaste unge och en till på G och såklart har jag världen finaste sambo.
 
som jag säger till barnen, Har man inget snällt ( i mitt fall positivt) att säga, så säg ingenting.
 
 

Kommentera här: