Blocket

Altså det här med att sälja grejer på blocket.
Jag både älskar pch hatar det.
Älskar set för att det är smidigt och jag har nästan fått allt jag lagt ut sålt.

Men det är så jobbigt bär folk ringer och vill pruta, och när man inte riktigt förstår vad personen i andra änden säger.

Jag har gått på nitar med att lita på folk, möta upp folk för att sälja saker samt hållt saker till folk som inte dykt upp eller hört av sig. 

Nu sitter jag här igen. Har blivit ner ringd nu på morgoen. La nämligen ut min vagn på blocket igår kväll.

Nu ringer folk och vill pruta ner den, bara köpa vissa delar, och folk som undrar om jag kan hålla den åt dem. Folk don vill sätta in handpening för att hämta vagnen imorgon m.m.

Jag tror jag blir galen.

1 Ida:

skriven

Varför ska du sälja vagnen???? Blir det en ny? ;)

Svar: Nja, ny blir det inte än. En billigare vagn blir det, troligtvis tillbaka till kronan.
Carro

Kommentera här: