1:a advent

 
Redan 1:a december och 1:a advent.
vad hände med det här året?
 
jaja det är väl bara att hänga på.
så idag firade vi 1:a advent med några vänner här hemma. 
Jag bjöd på nybakade lussebullar, peppisar, glögg, skumtomtar, polksstänger, kaffe, saft och must.
blev ett härligt fika med trevligt sällskap.
 
fick även lite presenter. Wiiiee det gillar jag 😀.
ett muffins ställ och mini gelehallon och mini smartis som man kan dekorera muffinsarna med. Jag tror nog att det blir lite muffinsbak hörni dagarna. Nån som vill komma på muffinsfika?!
fick också en presentkorg från bönor och blad med en massa olika gottigheter.
tack snälla ni!
 
1 Ida:

skriven

Jag vill ha muffins! :P

Svar: 😀 Check!Ska kolla lite hur veckan ser ut så återkommer jag med när det blir muffinsfika.
Carro

Kommentera här: