29 är väl inget

Sådär nu har man blivit ännu ett år äldre.
det gick bra även denna gång, skönt.
fick många fina presenter, bla. ett pat Levis jeans av mamma och pappa, presentkort på Itunes av brorsan, presentkort på akademibokhandeln och träningskläder av Mange.
 
Jag är så stolt över mig själv, jag håller mig till min löpning, varannan dag springer jag mina 5km. Vissa dagar går det bättre än andra, men tiden ligger ändå ganska lika, runt 30-33 min per runda.
 
jag var ju bara tvungen att ta ett kort på mina fina och skönta nya kläder.
 
Fik god god mat på födelsedagen också. Plankstek.
tydligen ska man inte fota mat, men det såg ju så gott ut och det var första gången vi gjorde det så jag var tvungen.
 
Tack för all fina gratulationer. 
 
1 Ida:

skriven

Asså, du ser så jäkla fit ut på den där bilden. Jag tycker du är superduktig som håller igång springandet. Heja dig!

Svar: Naaw tack. Kläderna för nog en del 😛
Ja jag är som sagt riktigt nöjd med mig själv flr en gångs skull. Lite görvånad också kanske.
Carro

Kommentera här: