Det går bra nu

Helgen har varit sådär bra. Lite mer bajsfest och väldigt mycket trots. Men vi har haft bra stunder också, vi har träffat fina vänner x2 och haft mys.
 
tvättmaskinen pajade ju i fredags eftermiddag. Mange klurade ut att det var nån säkerhetsgrej till luckan som pajat. Så vi beställde ny, men som väntat så kommer den efter helgen. Suck vad med olyckor och annat kladd det har blivit under helgen bara för att vi inte kan tvätta.
 
men så var jag iväg imorse och hämtade den och byte ut den så nu kan vi äntligen tvätta. Har känts som att vi haft hur mycket äcklig smutsig tvätt som hels. , så det köndes befriande att få tvätta idag. Men totalt blev det bara 3 maskiner. Tycker inte det var så farligt, som vanligt typ.
 
sen så har jag lyckats tömma min telefon på bilder så jag kan nu ta bilder igen utan att behöva radera nån innan. Även det känns väldigt bra, så nu kan jag bombardera er med bilder igen. 
 
En anna sak som varit väldigt bra idag är att allt bara flytigt bra idag. Lämnade Lilleman, åkteför att hämta delen till tvättmaskinen, mini somnar i bilen, åker och storhandlar och handlar mat för typ två veckor för strax under 1000-lappen. Känner mig nöjd med det.
Sen hem för linch och lite mer vila innan babysång och öppna föris. 
 
Träffade många vänner ch bekanta idag. Kul nör man träffar folk som man inte träffat på väldigt länge. 
 
Kul att hänga på öppna föris igen och kul med nya och gamla ansikten och en trevlig stund. Men å vad jag kan sakna mammorna från Caspers mamma-grupp när jag är där. Vi hade så mysigt. ( men det har vi nu också)
 
Jaja med andra ord så går det bra kust nu chjag  känner mig väldigt nöjd med vart jag befinner mig i livet just nu. En bra dag!
 
 
 
 

Kommentera här: