Nu är järnet varmt

Eller hur är det man säger?
 
i vilket fall som helst smids det nu strorslagna planer här hemma. Hur det kommer att sluta går vi se.
vad det är för planer håller jag hemligt lite lite till, men snart så kommer även nu få bli involverade. 
 
Jag vet inte vart jag har haft huvudet de här senaste dagarna, men det har iaf inte varit där jag behövr ha det. 
Jag har glömt massor, varit trött och förrvirrad. Tex, idag försova vi oss till öpppna förskolan. Jag gick och la mig med mini efter lunch, vaknade igen vid typ tio i två, vi skulle ha mött Cissi och lilla O på öppna föris halv två. Suck alltså, hur trött kan man vara!?
 
jaja, träningen har jag iaf haft koll på. Tränar numera varannan dag och märker att mina tidier blir bättre av det. Men jag undrar ju hur länge jag kan hålla på och få bättre tider. Tycker inte att jag tar i eller ökar tempot något när jag ger mig ut. Men jag är nöjd iaf, springer nu 5km på 32minuter. Vet ju inte vad en normal glad motionär springer på men jag är nöjd, jag orkar ju runt.
 
ja just det, igår var jag i Bromma blocks, de har öppnat en rust där, i zoo-affärens gamla lokaler. Den var bra, i två plan och en massa grejer. De hade massor och jag menar verkligen massor av julgrejer redan nu. Men jag lyckades hålla mig och köpte inget alls faktiskt. Men när det närmare sig på riktigt så ska jag ta en sväng förbi där igen och shoppa lite. Snart borde man väl kunna sätta upp belysningen ute i träden va? Åå vad jag längtar.

Kommentera här: