Hundägaren som inte plockar upp bajset, Se hit!

Nu är jag så förbaskat trött på att nästan dagligen efter att ha lämnat Casper på förskolan ha hundbajs kletat på vagnsdäcket.
 
 
 
hur svårt kan det vara att plocka upp skiten efter sin hund?!
 
för mig blir det dubbelt jobb då jag har en sovande bebis i vagne som ska rullas in i hallen ( för han kan inte stå ute då vi har gatan precis utanför). Men kan inte rulla in vagnen med bajs på, så måste först lossa däcket på vagnen ute och hoppas att bebis inte vaknar eller att vagneninte  välter. Sen försöka göra rent däcket för att krångla på det igen med bebis sovandes i vagnen. Händer flera gånger att han vaknar och så är förmiddagsvilan förstörd och där med dagen fram till efter lunch. 
 
Å nej jag rullar inte i det med flit, men jag hår ju inte och spanar efter hundbajs helle. Går ju på trottoren dör man kan tycka att man inte ska behöva hålla ögonen öppna för hundskit. Annat vore det om jag gick i skogen, unte för att för att det är helt okej där heller. Men hade nog varit mer uppmärksam.
 
Ajs det jag vill säga är att PLOCKA UPP DIN HUNDS SKIT!

Kommentera här: