Irriterad delux

Att det ska vara så förbaskat svårt.
Å de säger att apple är användarvänligt, my ass att det är.
Hatar, jag verkligen hatar Itunes. Finns inget värre.
Icloud har jag förstått mig på, men nu kan jag inte använde det på datorn längre för det kräver att man har windows 7 eller 8. Å det har inte vi och vi har inte tänkt skaffa det heller.
 
Hur gör jag för att få över mina bilder från Iphonen till datorn. Måste tömma Iphonen för att det inte finns mer utrymme.
 
Gaahhha håller på att bli tokig. För att ta ett kort med telefonen måste jag nu radera ett annat för att få plats. Gissa om det är irriterande att inte bara kunna tömma telefonens bilder till datorn. HJÄLP mig snälla...
 
Jag som var helt inställd på att skaffa mig en Iphone 5s, börjar nu tro att Mange kanske har haft rätt hela tiden. Skit i apple och skaffa andriod.

Kommentera här: