Nöjd, så nöjd

I förrgår tog jag inte nån morgonpromenad eftersom jag hade bägge barnen hemma.
Casper fick en ledig dag. Å vad vi mös och mös, eller?
Jodet gjorde vi såklart, men ett och abbat tjafs hann vi med också. Men åå vadjag älskar dessa ungar alltså.

Jaja nu var det inte det jag skulle skriva om, eftrsom jag inte kunde ta min morgonrunda fick det bli en eftermiddagsrunda när Mange kom hem.
Så jag slapp dra omkring på vagnene. Det var skönt. Fick nån knasig ide om att jag skulle börja jogga och se hur långt jag orkade det.

Gissa om jag kände mig nöjd när jag komhen igen joggandes. Hade alltså orkat jogga hela min runda. Nästa. 5km. Så sjukt nöjd. Kanske inte världens bästa tid, men jag gjorde det iaf.

Så blev det en favorit i repris igår eftermiddag också. Denna gång var det lite tyngre att ta sig runt men det gick. Shit alltså, vad händer egentligen?

Nöjd, nöjdare, nöjdast!

Kommentera här: