Promenerat

Ja skoja inte att jag har promenerat i dagarna.
känns som att det är ganska många som varit på mig om att vi ska ta promenader. 
Haha, whats up with that liksom. Vad är det ni försöker säga?
 
i alla fall så gav jag mig och hängde med ut med Cissi på en promenix.
det va ju skönt ju. Vi gick länge och långt.
jag tog en powerwalk till cissi på en halvtimme typ, räkna bort några minuter här och där kanske då jag kände mig lite vilsen och var tvungen att kolla mobilen för att veta vart jag var. 
Sen gick vi runt i skällby, bort mot barkarby och tillbaka till cissi. 
å sen en powerwalk hem på det.
helt galet, när jag kom hem så hade jag gåt 14,4 km. Det är ju över milen. 
Gissa om mina ben var lite darriga på kvällen.
men jag sov gott. 
 
Imorse tyckte jag att det var väl ett bra tillfälle att ta en powerwalk efter att jag lämnat Casper på föris. Mini sover ju där mellan 9-10 so way not liksom.
sagt och gjort. Gick ner mot riddersvik, runt vid vattnet, upp vid fagerstrand sen sandviksvägen hem. Blev en powerwalk på 4,2 km. Tycker jag är väldigt bra Sådär på morgonen då jag annars hamnat i soffan. Tog 40 minuter. nu ska jag gå där några gånger i veckan och hoppas på att jag sänker min tid lite.
 
det som är skönt med att gå är att man hinner tänka på en massa, njuta av det tysta ( om man inte går vid bilvägen) och kolla på alla fina färger på träden. Usch vad jag känner mig gammal när jag njuter av sånt.
 

Kommentera här: