Runkeeper

Det är bra skit det, runkeeper alltså.
det är en app man kan ladda ner till telefonen som håller koll på hur långt du springer/cyklar/går, hur lång tid det tar och hur många kalorier du gör av med. För er som inte vet alltså.
 
jag blir puschad av runkeeper att hela tiden få en bättre tid på min runda som jag tar varje morgon efter jag lämnat Casper på föris. Det är jättekul. Än så länhe har jag bara fått bättre tider, men det borde ju sluta snart kan man tyvka. Iog så har jag börjat jogga vissa sträckor av rundan. Måler är väl att orka jogga hela, men det är långt kvar till dess. 
 
Ojoj måste ge mig själv lite creed flr eftermiddagen hör hemma också.
Casper ville inte gå från förskolan när jag kom idag. De hade precis plockat fram lite deg och han ville dega. 
Så vad gör jag. Lovar stt fixa deg hemma som han kan dega med. Det är tur att han har gott minne det lilla livet. Haha. Jag fick snällt göra play doh till honom när vi kom hem. två degar dessutom, en rosa/röd och en blå. 
Lilleman blev nöjd och sysselsatt Typ hela eftermiddgen. Vi gjorde köttbullar, spagetti, träd maskar, ankor m.m.
 
play dohn sysselsatte även Mange när Casper tröttnat. Å det var väl tur att Casper tröttnat när degen hamnade i Manges händer. Här är hans skapelse. Å det ör faktiskt inte jag som varit framme med kamerna, det är han själv. Haha.
Man kanske inte borde publicera sånt här, men dt är så typiskt...män.
 
aja sen måste jag ge mig en klapp på axeln flr Caspers middag idag. Kolla in den här.
 
 
1 Ida:

skriven

Älskar de dagar man orkar vara en "bra" mamma. :D Blir lite färre sådana när man är gravid. :(

Kommentera här: