Disney Store

 
 
 
 
Jag eller vi kanske jag ska säga, älskar Disney store.
I Tyson sm drn närmaste gallerian heter, har de en Disney store, där har vi gått och suktat efter mycket. 
Mamma och jag var barnfria en förmiddag och åkte till gallerian strax innan de öppnade, då gick vi förbi Disney butiken och ser att de har värsta cerminin vid öppningen av butiken. 
Ett barn blev utvalt att hjälpa damerna i butiken att låsa upp och släppa in alla kunder. Detta gjordes med buller och bång och stor nyckel allt i dinsey style.
 
Sen var mamma där med casper en annan så han fick se det, och såklart frågade vi efteråt om han ville låsa upp Butiken. klart han ville det. 
 
Så idag stod vi där en halvtimme innan de öppnade och väntade på att få låsa upp, och turligt nog fick Casper äran, dock väldigt blyg och försiktig. 
 
 
 
 
När butiken var öppnad fick han sin alldeles egna Disney nyckel.
 
Sorry för dålig bild kvalitet, jag skyller på mormoren som fotat det hela 😄
1 Ida:

skriven

OMG jag vill också!!! :O

Svar: HahA ja jag vet. Nu skulle behöva stå där två ggr så att både du och A kunde få öppna 😜
Carro

2 Emelie P:

skriven

Men wow! Va häftigt!!

Kommentera här: