Lekplatser i McLean

Idag åkte Anders tillbaka till Sverige, eller Svejet som Casper säger.
Han är saknad, det blev väldigt tomt. Ja det kan ju vara för att pappa/morfar också åkte hem för möten och jobb, men han kommer tillbaka innan vi åker hem.

Imorse åkte Anders, jag, Mange och Casper till the pancake house för brunch till oss stora och lunch för den lilla. Mims vad gott det var. Har tyvärr inga bilder här på telefonen som jag bloggar ifrån. Utan alla bilder från brunchen ligger på kameran. 
Jag vart så mätt så jag mådde illa och då orkade jag i te ens äta upp allt. 
Mange och jag tog chocolate chip pancakes, Anders tog banana pancakes och Casper fick vanliga buttermilk pancakes. Det var sååååå gott. 

Sen när mamma/mormor skjutsade iväg dem till flygplatsen tog sig min lilla familj till en lekplats i närheten. Den vr inte så stor, Mange har varit på en mycket större för ett par dagar sen. Men då var kag inte med. 
Jag slogs av hur färgglatt allt var och hur allt faktiskt var i Capers nivå. Hemma tycker jag att parklekarna är ganska färglösa i jämförelse och mycket slitna och nergångna. Om de inte är de så är de nya klätterställningarna som är anpassade till större barn, typ 5+, som Casper inte klarar av att ta sig upp O själv utan behöver att en vuxen lyfter honom upp.





Mycket roligare lekredskap enligt mitt tycke. Casper verkade också nöjd. I helgen ska vi ta oss till den andra stora parken så jag också får se den. Mange var mycket positiv till den, så jag är lite nyfiken.


Kommentera här: