Vi har haft det väldigt bra

Nu börjar resan lida mot sitt slut. Om bara några timmar lyfter vi mot Sverige igen.
jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta dessa veckor på annat sätt än med orden jättebra.
 
vi har kommit ifrån vardagen hemma vilket har varit otroligt skönt, vi har båda varit lediga och kunnat njuta av vår familj. Vi har träffat mamma och pappa / mormor och morfar och bara haft det jävligt bra. Tiden har sprungit iväg.
 
Mange och jag har fått egen tid utan barn vilket har varit skönt och nyttigt att få sakna dem en stund För det har vi faktiskt gjort även fast att det bara varit nån dag eller så som vi varit borta från dem. På vår egentid var vi en kväll och kollade filmen Captin America och käkade middag, ett dygn i washington med hotell där vi gottade oss i middag och alkohol och njöt av en natts ostörd sömn och en ordentlig sovmorgon. Vi passade även på att kolla in cherry blossom 
Under promenaden i stan hittade jag ju min gata också.
 
Igår fick Mange och jag en stund själva igen så vi drog iväg och åt lunch på cheesecake faktory, huuuur gott som helst och till efterätt tog vi såklart en cheesecake. Den var himelsk.
 
Oscar har blivit så stor under dessa veckor, han går bra nu, går hellre än kryper, han har slutat äta barnmat och äter nu det vi äter och det själv om han får välja. vi har till och med firat hans 1års dag här igår, fast det egentligen på torsdag han fyller.
 
 
 
vi hann också med en förtidig påskafton, påskharen var på besök och lämnade två korgar i mormor och morfars trädgård åt barnen. Dem bilderna finns på kameran som nu är nedpakad så det får ni se en annan gång.
 
ja det var ett axplock av allt vå har gjort, mer får ni höra när vi kommit hem. Jag kanske även bjuder på hela listan av allt som shoppats 😉
 
Over and out 😘
1 Emelie P:

skriven

Ni är värda varenda sekund!! 💕

Kommentera här: