Bara timmar kvar

Imorgon smäller det. 1 dag eller faktiskt bara timmar kvar, närmare bestämt 21 st timmar tills vi gifter oss. Iaf i skrivande stund.

Wiiiieee jag är så pirrig och faktiskt lite nervös. Men jag kan inte sätta fingret på exakt vad.

Idag har vi flängt omkring hela dagen. Först åkte vi med all dricka till festlokalen. Väl där fick vi se bordsupplägget och dukningen i verkligheten för första gången. Det blev så bra. 
Medan Mange packade upp drickat fixade jag med lite dekorationer på borden. Helt plötsligt kändes allt så verkligt. Det händer faktiskt på riktigt liksom å det är nära nu. 

Packade även upp gästbok, baren grejerna, fotoproppsen å lite annat. 
För alla Er som kommer, snälla glöm inte att skriva i gästboken och ta roliga bilder med rekvisitan som finns. Alltid ett roligt minne efteråt. Å just det glöm inte kontanter till baren sen 😉

Sen åkte vi tillbaka till Hässelby å plockade upp blommorna. Aaahhh fick se och hålla min brudbukett för första gången. Den är så vacker, tärnornas blommor är också fina, matchar mina så bra. Manges och Niklas blomma fick vi också plus en massa blommor till borden.

Svängde förbi hemma å lämnade av buketterna å vidare till Barkarby för att hämta tårtan. Mange nästan svimmade när han såg hur mycket tårta det var. Haha. 
Men även dem var superfinal och säkert jättegoda. Å så in till stan igen. Såklart var det kö vilket gjorde mig superstressad. Av nån konstig anledning, för vi hade egentligen inte särskilt brottom. Men det är väl det där att man inget kan göra i bilköer.

Väl framme så fixade vi med blommorna och ställde tårtan i kylen. Ja men just det, vi fick med en jättefin tårtställning också. Så allt kommer nog bli super bra. Så vidare till stället där vi hyrt Manges kläder för att hämta dem. Sen kunde vi lämna stan för att åka hem igen.  

Kändes skönt att åka där ifrån, för nu kan vi inte göra något mer, nu kan jag släppa alla tankar kring dekorationer m.m och bara fokusera på själva vigseln.

Vi håller tummarna för bra väder imorgon, eller iaf uppehåll så vi kan ta vår skål ute på kyrktrappan som planerat. Men vi får se imorgon hur det blir.



1 Ida:

skriven

Åh, det kommer bli så fint i morgon! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentera här: