Mindre än en vecka

Ja nu är det inte långt kvar. ååh vad jag längtar.
många frågar hur det känns och om det är mycket att göra nu inför den stora dagen.
 
känslan går inte riktigt att beskriva, jag är förväntansfull, glad och pirrig på ett bra sätt. Så längtar jag så jag nästan dör. 
 
Å det är faktiskt inte så mycket kvar att göra. Vilket känns konstigt men samtidigt väldigt skönt. Jag hade en tro om att man var sönderstressad veckorna innan bröllopet för det är så mycket som ska göras. Men inte här inte, snarare att man blir lite stressad över att allt är lungt och än så länge på banan. Känns för lungt liksom. Vad är det vi har glömt?
 
Men jag måste få klappa mig lite på axeln för det var ju såhär jag ville ha det eftersom jag har börjat jobba igen och på heltid också, så så mycket tid finns det ju inte att spela med på vardagarna. Allt måste ju fortgå som vanligt för barnen också, annars hade det vart jobbigt. tackar oss stort för att vi jobbat med rutiner här hemma just nu. 
 
Det ett är bara 6 dagar kvar nu, hoppas allt fortsätter vara lungt och allt går som planerat nästa lördag.
1 Ida:

skriven

Det kommer bli perfekt på lördag gumman! Allt kanske inte blir som man tänkt sig exakt men när det är över inser man att det som blev ändå var perfekt, för det är er dag! ❤️

Kommentera här: