Det är snart över

Ja det är snart över, min föräldraledighet.
Det har gått så fort denna gång.
Oscar fyller snart 10 månader. Vart i hela friden tog tiden med min bebis vägen.
Han är så stor redan så han har börjat linka omkring med gåvagnen vi köpte åt Casper när vi var över hos Mamma och Pappa för två år sen.
 
ojojoj.
så har jag varit och snackat med chefen också om hur och när jag ska tillbaka och jobba.
Ett tråkigt men nödvändigt möte eftersom jag tyvärr inte kan stoppa tiden och få vara kvar i min bebisbubbla sålänge jag vill. Men jag fick som jag önskade och kommer bara gå tillbaka och jobba tre dagar i veckan och fortsätta vara föräldraledig två dagar. Känns bra och inte ett helt avslutat kapitel med föräldraledigheten.

japp så var det med det.
men innan jag börjar jobba igen, vilket egentligen är förts i slutet av april så det är faktiskt ett litet tag kvar. men om det ska fortsätta i denna hastighet så kommer det väl kännas som ett par dagar, så ska vi ju till mamma och pappa i usa och så ska vi upp till ljungdalen igen efter det.
Så det är en del att se framemot också.
 
Sen har jag ju alltid bröllopet att se fram emot. Åå snart kan jag börja planera på riktigt, för på fredag ska vi till restaurangen där själva esten ska vara. Då får jag svar på en massa frågor och funderingar som gör att jag kan gå vidare i min planering.

hittils så är dag, plats, gästlista och färgtema klart. En liten bit påväg i alla fall.skulle ju kunna börja skriva på en inbjudan också. hmmm kanske ska gör det nu

Kommentera här: