Min lilla hjälte ❤️

Så kom då den där dagen iaf. Den jag fasat över flera månader. Dagen för lilla O's operation.
Jag kommer inte gå in på varför eller vad för operation. De som jag vill ska veta vet redan och jag känner inte heller att det är något att blogga om.

Det jag vill göra är att få skriva av mig min oro och nervositet över narkosen han fått.
Jag har varit så väldigt rädd och orolig över detta, inte alla så mycket över själva ingreppet faktiskt.
Att behöva söva ner min lilla bebis och lägga honom i någon annans händer och ansvar.
Klart jag litar fyllt på personal och läkarna här, men det är åndå jobbigt, det är ju mitt barn.

Men nu sitter vi här på Astrid Lindgrens barnsjukhus jag och lilla O. Operationen är klar, allt gick bra och min oro och nervositet börjar så smått släppa.

Lilla O mår efter omständigheterna bra, otroligt trött bara. Idag är Lilla O min hjälte, han har gjort något som jag aldrig gjort, blivit opererad, och klarat sig utmärkt. Mitt lilla hjärta. Jag kan inte vara stoltare över honom än vad jag är. Att kärleken till sitt barn är så otroligt stark, fin och underbar hade jag aldrig kunnat tro innan jag fick egna.

Vi hoppas på att få komma hem och vila snart. Just nu ligger min lilla älskling i mitt knä och sover, jag myser och myser och känner bara otrolig kärlek till mina barn just nu och det var vad jag ville dela med mig av.
1 Ida:

skriven

Åh, så skönt att allt gick bra! Massa kramar till både er och Oskar!

Kommentera här: