Träningen

Nu när tid ges och jag inte har en massa annat att göra vill jag passa på att dela med mig av vad som har blivit en vardagsrutiner för mig och som gör att jag mår bra.

Min träning som består av löpning och lite magövningar. 

Jag försöker springa varannan dag om foten, som jag stukade för ett par veckor sedan, tillåter samt vädret. Men hittills har det faktiskt gått bra. 
Jag har min standardrunda på 6-7 km runt om Hässelby. 
Måste säga att jag känner mig lite stolt över att faktiskt orka runt rundan med en hyfsad tid. 

Sen har jag laddat hem en app som hjälper mig med min magträning, and I livet it. För varje träningspass utökas övningarna i antal, har inte hållt på så länge men känner redan att jag orkar mycket mer än första gångerna. 

Träningen har blivit en del i min vardag och jag tror att den gör att jag mår bättre både fysiskt och psykiskt. 



1 Ida:

skriven

Heja Carro! :D

2 Pape:

skriven

Heja Carro, jätteduktigt. Stolt över dig!!

Kommentera här: