Mitt 2013

Viket år!
Såhär överlag måste jag säga att det har varit ett bra år.
Det har hänt en del men samtidigt varit ett lugnt år som vi bara flutigt med i.
Vi har tack och lov varit skonade från sjukdom, lite förkylningar, feber och i slutet en släng av kräksjukan. Men för att vara ett helt års sjukdomar så känns det bra.
 
Det absolut bästa som hänt detta är är såklart att familjen blev större. Vår lille Oscar bestämde sig för att titta ut i rasande fart den 17 april.
 
I och med det så har jag varit hemma mestadels av året med mina fina pojkar. Det har varit både tufft och härligt. Men mest bara helt underbart och mysigt.
På vardagarna mellan 9-15 så har Casper varit på förskolan som han bara älskar och stormtrivs på. Och jag har fått lite egentid med vår minsting.
Att ha blivit tvåbarnsmamma känns otroligt bra och jag är så taksam över mina fina killar. Alla tre!
 
Casper har vuxit mycket i sin roll som storebror, även han har haft mottgånger man tacklat dem suveränt bra och har blivit en mycket omtänksam och fin storebror.
 
Det har hänt så otroligt mycket detta år med Caspers utveckling och det är så roligt att få uppleva allt nytt med honom. Att se Casper utvecklas och bli större är också en av de mest underbara saker jag är glad över att få vara med om. Det är som man alltid säger, de växer så fort. Det är så mycket nytt de små lär sig varje dag. Jag förvånas över hur mycket han kan hela tiden.
 
 
Vi har haft turen att kunna ta mycket semster tillsammas under året, då främst under sommaren. Vi semstrade både här hemma i stockholm, vi var på Gotland och uppe i Ljungdalen. Mange har även kunnat ta lite semsterdagar under hösten så vi kunnat åka upp till Ljungdalen även då och så nu i slutet av året har vi haft förmånen att ha flera dagar tillsammans som spenderats här hemma och i Ljungdalen.Underbart har det varit och året har inte kännst så tungt.
 
Jag älskar min fina familj och alla fina vänner och släktingar runtomkring oss som fyller våra liv med skratt, trygghet, minnen och lycka.
 
Jag är otroligt tacksam för detta fina år som gott, all lycka och positiva saker som hänt oss. Nu står vi med öppna armar och väkomnar 2014 och hoppas att även det blir ett bra år med mycket lycka och många fina minnen att titta tillbaka på.
 
God fortsättning allihoppa!
 
 
 

Kommentera här: