Nu jeklar

2014 började lite segt, men jag hoppas verkligen inte det fortsätter så.
Först igår kom jag ut på min löparrunda och vad jobbigt det var. Sprang den 1 minut långsammare än gången innan, 9 dagar tidigare :(
Men men det ska bli ändring på det. Här ska springas för av någon anledning tycker jag det är ganska kul. Jag kan inte alls säga vad exakt det är jag tycker är roligt med det, men det känns bra och inte alls tråkigt eller jobbigt, förutom ibland i uppförsbackar och när det varit uppehåll. Får till och med dåligt samvete när jag inte ger mig ut.
 
Det enda possitiva med detta väder är att jag faktiskt kan fortsätta med min löpning utan problem alls. Men det är grymt deprimerande när diset hänger som ett lock över en när man är ute. Uscha. Men enligt väderleksrapporten ska det bli kallare snart.
 
Jag hoppas ju på att 2014 blir det år då jag för första gången springer ett lopp. Jag är grymt sugen på att springa Hässelby loppet, men det är hela 10km och det vet jag inte om jag klarar. det finns ju andra lopp som är kortare, har för mig att jag hört om nåt som är 5km, det vore perfekt. Måste kolla upp det där. Men snart måste jag väl böra lägga på nån kilometer på min runda. Får ta nån ta och prov gå en ny runda men Mini i vagnen.
 
Appropå Mini, så måste jag nog sluta kalla honom det, han är inte mini längre. Han är bra mycket längre än vad Casper var bvid samma ålder. Nu har Oscar kläder som Casper hade när han var precis ett år och Oscar är "bara" 8 månader.
 
Nåndag innan ulafton började Lilla O utforska tekniken på att krypa/ åla sig. Detta har han hålt på med sen dess och nu blrar ha ta sig fram riktigt snabbt, ibalnd ålandes och ibland krypandes. Lilla O kryper på alla fyra till skillnad frpn sin storebror som typ studsade fram på rumpa och ena knät. Men idag provade O även denna teknik, vi får se vad han tycker är bekvämast/smidigast.

Kommentera här: