Katsching klatsching

Just nu har jag flyt. 
Kanske är det fult men skulle inte de flesta göra det? Eller?

Har ju införskaffat mig en barnvagn till vilket gör att vi har en oarnvagnsparkering i hallen. Haha. Nu måste ju nån bort. Men vilken?!

Kronan duo vagnen, Urban jungle syskonvagnen eller den ta Emmaljunga scootern?

Ja eftersom det i te kommer bli den nya då vi behöver den till resan och precis köpte den så är det nån av de andra som måste flytta. Syskonvagnen kan ju vara bra att ha om C vill åka om vi ska långt. Kronan vagnen är väl den som kommer användas minst då den har samma funktion spm scootern förutom att man kan vända sitsen mot sig på kronan. 

Så ja det svåra beslutet blev fattat och kronan vagnen åkte ut på blocket. Jag gav 2200 för den för ett par månader sen, la ut den nu för 2800kr och hoppades få tillbaka det jag gett. Vagnen vad tydligen mycket populär och det var många som visade intresse. Tillslut såldes den till en mamma to be från Gotland som köpte den för 2500kr. Vilket betyder 300kr plus för mig. Känns mycket bra. Allt som allt från att kag la ut annonsen till den var såld gick det typ 16 timmar. 

Så med det i ryggen tog jag en chansning och la ut även syskonvagnen. Den köpte jag för 500kr med liggdel. Dock smutsig, punkterade däck och sliten. Jag frächade upp den lite och snälla Ola fixade punkteringarna  när han plockade upp den från tidigare ägare. Så jag vill ju påstå att den fick sig en lite renovering. 
La ut den för 1000kr och hoppades även där att iaf få tillbaka vad jag gav.
Blev ner ring och bombad med mail och den var såld efter tre timmar till fullpris. 

Katsching!

Kanske är det lite fult att göra så vad vet jag, men har man lagt ner jobb för att få vagnarna fräcka så tycker jag inte det är så farligt. 
Jag är nöööjd helt enkelt. 

Då nu som ska sälja tänk på det, frächa upp vagnen och lägg på lite prutmån på priset så bör ni också bli nöjda med affären.

Så nu har vi bara en vagn hemma igen. För tillfället känns det väldigt bra. Men det här har ni ju hört förr, haha.

Kommentera här: