Lundmyr utförsäljning

För första gången i mitt liv var jag lagerrensning och utförsäljning på lundmyr of sweden.
 
Jag har gillat deras kläder och saker från att Casper var lite. Men jag har inte köpt något förutom ett par byxor Till Casper, som bu Iscar springer runt i. Priserna är lite dyra men klädeRNA och sakerna är jättefina.
 
Vid flera tillfällen har camprade haft kampanjer med lundmyr kläder och jag har varit så nära att beställa, men tyvärr tycker jag i te det blir värt det då frakten går på så mycket nör man beställer från dem.
 
men så tipsade Cissi om utförsäljningen och jag kände att jag skulle iaf kolla in den, den låg ju inte så långt bort. 
 
Jag jag var inte där första dagen utan eftermiddagen andra dagen. Det fanns klädet och grejer kvar men kanske inte sååå mycket. Mycket av kläderna som var kvar fanns bara i de små stl. Men lite hittade jag, och det var verkligen billigt om man jämför med ordinarie priser. Jag har inte ens vågat räkna på vad sakerna jag köpt skulle kosta tillsammans om jag betalat ord.pris. Haha.
tjocktröja till C. Strumpor till C och O, solhatt till O och en tunn mössa. Armpuffar som man har när man simmar till bägge barnen. Två nappflaskor i olika stl samt en hink å spade.
fick även två par extra strumpor (de svarta) som present för att jag anmält på fejjan att jag skulle komma. 
 
Jag jag är mycket nöjd. Men om jag går igen ska jag nog gå första dagen för att hinna med att fynda lite mer kläder i rätt stl.
 

Kommentera här: