Pepp.

Håller spm bäst på att peppa mig själv inför vårruset som jag ska springa på tisdag.

Det går sådär, efter en längre tids förkylning så har jag tappat mycket. Kändes som att börja om från början med löpningen inverkan av veckan. 
Men skammen som ger sig. Tredje löppasset efter förkylningen gav jag mig ut på en långrunda. Och jag klarade set, Dick i något lägre tempo, men jag klarade det!

Känner mig så jäkla nöjd med mig skälv just nu. Hela 8,46km sprang jag igår. Hehe med en liten pause för att byta några ord med Emelie som också var ute och sprang. Men ändå. Jag sprang nästan 1 mil. Snart snart springer jag nog milen. Hej mig.


Idag blir det till att försöka hitta nån snygg topp till kvällen som kommer spenderas på en skärgårdsbåt med fina kollegor och förhoppningsvis god mat och dryck. 
Kanske ska försöka hinna med en liten vila också. Stor barnet vaknade kvart i sex imorse. 

Kommentera här: